2013. június 13., csütörtök

Paprikás krumpli újkrumpliból - a családnak nokedlivel, kolbásszal és virslivel


Férjem tegnapelőtt felvetette, hogy nagyon régen volt paprikás krumpli. Na jó nem bánja, legyen nokedlivel, kolbásszal és virslivel. De tegnapra megvolt az ebéd tervem, ezért Párom kívánsága csak ma teljesülhetett. Azért, hogy ne térjek le az általam választott könnyítő, fiatalító útról, de ne kelljen külön főzőcskéznem, magamnak szedtem ki az "alap" paprikás krumpliból, mielőtt tovább gazdagítottam. A paprikás krumplim mellé az én luxusom az volt, hogy gyorsan összedobtam egy salátát fél paradicsomból, fél hegyes erős paprikából, egy TV paprikából, 1 pici, de már fejes új lila hagymából, és egy kb. 4-5 cm-es kígyó uborkából. Nem cifráztam túl az ízesítést, csak pici citromlevet csavartam rá, megszórtam 1-2 csipet sóval és néhány csepp napraforgó olajjal is megcsepegtettem. Az újkrumpli olyan gyorsan megfőtt, hogy mire a saláta alapanyagait vékony csíkokra vágtam, már puha is volt. Az adagom kiszedése után belefőztem a kolbász karikákat, nokedlit és egy nagy csomag Füstli virslit. A fiúk csalamádét kaptak hozzá. Mindenki elégedett volt a mai ebéddel és nekem sem kellett a testkontrolltól eltrénem (szénhidrát-saláta várakozási idő utána 3 óra).

Apának a múlt héten az öregfiúk focimeccsen "megreccsent" az Achilles ina a bal lábán. Eddig kenegettük, és fájdalomcsillapítót szedett rá, de ma már nem bírta tovább, elment az orvoshoz. Megállapították, hogy van rajta egy kis szakadás, pihentetni kell, hát térdig begipszelték a lábát. Júni 25-ig kell a gipsznek maradnia. Remélem addigra teljesen rendbejön.

A többiek paprikás újkrumplija nokedlivel, kolbásszal és Füstlivel

2 megjegyzés:

  1. Jobbulást a férjednek! Reméljük teljesen rendbe jön neki!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, átadom:)! Mi is nagyon reméljük, hogy rendbejön, mert imád sportolni.

    VálaszTörlés