2013. június 12., szerda

Narancsos "banántej"

Ahogy az a blog "Testkontroll" fülén olvasható, a hét eleje óta igyekszem testkontrollosan táplálkozni, hogy mire legközelebb jön Tomikám, fiatalosabb, mozgékonyabb mama várja. Ennek jegyében volt ma a reggelim ez a narancsos "banántej". Igaz a "klasszikus" testkontrollos banántej banánból, vízből és mézből áll, ebben a narancsos változatban viszont banánon és frissen csavart narancslén kívül nincs más, de szerintem ez még finomabb, mint az eredeti. Érdemes kipróbálni. 
Hozzávalók: 1 db már-már túl érett puha banán, 3 db kisebb naracs leve (a képen lévő banán és narancs "csak dekoráció")

3 megjegyzés:

  1. Maria nagyon jó ötletet adtál, elolvastam az infót el is küldtem. Régebben talán én is próbálkoztam ezzel és ami érdekes ahogy olvastam hogy mit mivel most is általában így étkezem. Jó lenne nekem is leadni pár kilót könnyebb lenne a lábamnak is.Nem mondok biztosan de megpróbálok veled tartani. Ez a reggeli nagyon guszta de talán nekem csak a gyümölcs kéne, tejet nem szeretem. Az érdekes az hogy nem is eszem sokat, gyümölcsöt szeretem eszem is mégsem fogyok.

    VálaszTörlés
  2. Éva - valamit biztos nem jól olvastál mert ebben a "banántejben" egy csepp tej sincs :)!! Csak banán és narancslé.

    VálaszTörlés
  3. Akkor mindennap reggel jöhetne egy pohárkával!

    VálaszTörlés